اخبار و مقالات

چرا روشویی سنگی؟

مزایای روشویی های سنگی

زیبایی منحصر به فرد روشویی سنگی

زیبایی یکی از ویژگی های حائز اهمیت در انتخاب روشویی است. روشویی های سنگی به علت تنوع در طرح و رنگ، قابلیت همخوانی با انواع دکوراسیون سرویس بهداشتی را دارند. برخی از این محصولات به همراه آینه هستند که به صورت یکپارچه، هماهنگ و موزون با هم کار شده اند که به زیبایی فضای سرویس می افزاید. برای ایجاد زیبایی و همخوانی بیشتر می توانید از ست روشویی بهداشتی استفاده کنید. روشویی های سنگی در مکان های لوکس و شیک بسیار کاربرد دارد، مانند هتل ها، رستوران ها و…

استحکام و ماندگاری روشویی سنگی

روشویی های سنگی دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و نسبت به دیگر متریال ها طول عمر بیشتر دارند. همچنین به علت عدم فرسایش تمامی حکاکی های ایجاد شده بر روی روشویی به مدت طولانی بر روی آن باقی خواهند ماند و به هیچ وجه از بین نخواهند رفت.

نظافت آسان روشویی سنگی

به دلیل ساب بسیار براق و جنس مرمریت، نظافت روشویی های سنگی بسیار راحت و بهداشتی خواهد بود. علاوه بر این که با مرور زمان این سطح براق تر و ساب خورده تر خواهد شد. همچنین روشویی سنگی به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند. اگر زیبایی و نظافت روشویی برای شما در الویت است روشویی سنگی یکی از بهترین انتخاب های شما است.

خاصیت طرح پذیری

امکان حک کردن هر نوع طرحی بر روی سنگ وجود دارد و می توانید به صورت سفارشی نیز اقدام به ارائه یک طرح جهت حک کردن بر روی آن نمایید. این ویژگی روشویی سنگی را به یک کالای لوکس می تواند تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *