اخبار و مقالات

انواع آبنما سنگی

انواع آبنما از نظر شکل و ساختار

آبنماهای سنگ استون زمرد در اشکال، اندازه ها و سبک های مختلف از جمله کلاسیک، فانتزی، مدرن و تلفیقی دسته بندی می شوند. شما می توانید در بخش فروشگاه آبنمای سنگی آن ها را بر اساس فیلتر جستجو نموده و بررسی کنید. تمامی آب نما ها قابلیت تغییر اندازه حوض و سازه فواره ها را دارا می باشند.

علاوه بر این از نظر نوع قرارگیری آبنما در محل نیز میتوان آن را به دو دسته ی آبنمای دیواری (یک طرفه) و آبنمای میدانی تقسیم بندی کرد. آبنمای دیواری آبنمایی ست که فقط از یک سمت دید دارد و سمت دیگر آن دیوار قرار می گیرد. آبنمای میدانی نیز از همه طرف دید دارد و در مرکز قرار میگیرد.

ساخت آبنما از سنگ طبیعی

تمامی آبنما های ساخته شده در سنگ وزین از جنس سنگ طبیعی میباشند که بسته به مدل آبنما میتواند از سنگ تراورتن، مرمریت، گرانیت، بازالت و یا مرمر باشد. در این میان ممکن است در بخش هایی به صورت جزئی از متعلقاتی با جنس های دیگر استفاده گردد. به عنوان مثال نازل های پرده ای استیل و یا بکار گیری شیشه در مدل های آکواریومی. استفاده از سنگ طبیعی در ساخت آبنما مزایای زیر را به همراه دارد:

  • زیبایی و طرح خاص و منحصربفرد سنگ طبیعی
  • دوام و طول عمر بالا سازه
  • امکان برخورداری از انواع پرداخت سطحی برای سنگ ها
  • تنوع رنگ و کاراکتر رنگی بالا
  • محصولی کاملا طبیعی برای به ارمغان آوردن حس زیبای طبیعت در فضا

آبنما خانگی

از جمله آبنما های آپارتمانی و خانگی و یا داخل منزل میتوان به انواع آبنمای های کتیبه ای و همچنین آبنماهای با حوض مرکزی کوچک زیر ۱ متر اشاره کرد که میتوان در آپارتمان در حیاط خلوت و مکان های دیگر استفاده کرد. قابلیت ریموت از راه دور این آبنما ها باعث کنترل راحت تر عملکرد این محصولات زیبا خواهد بود.

آبنما باغی – ویلایی – پارکی

آبنمای ویلایی، باغی و یا پارکی میتواند از بزرگترین سایز های آبنما در انواع مختلف آبنما پرده ای – طبقه ای – دیواری – استخری – سفارشی طبیعی (با الهام از رود و آبشار ) – میدانی و فواره ای باشد. البته آبنما های سایز متوسط و کوچک را هم بسته به محل قرار گیری میتوان در این مکان ها قرار داد.

آبنمای لابی

آبنما در لابی میتواند جلوه بسیار زیبایی برای وروردی ساختمان خلق کند. انواع آبنماهای پرده ای – میدانی – کتیبه ای – چهار وجهی و … بسته به فضای لابی میتواند در لابی ساختمان – هتل – رستوران و … قرار گیرد و تلطیف دهنده فضا باشد.

آبنما دیواری

این نوع از آبنما ها در دوحالت اجرا میشوند. آبنماهای پیش ساخته و سفارشی. از انواع پیش ساخته و کوچک میتوان به انواع آبنماهای کتیبه ای اشاره کرد. از انواع سفارشی میتوان آبنماهای صخره ای و طبیعی و همچنان پرده ای را اشاره کرد که فابلیت اجرا در باغ و لابی و رستوران و … را دارند.

آبنما طبیعی

آبنما طبیعی متشکل از عناصر کاملا طبیعی هستند که متشکل از سنگ های بزرگ و قلوه سنگ های کوچک در کنار فضاسازی با گیاهان میباشد. این آبنما ها به صورت کاملا اختصاصی و در محل ساخته میشود و با توجه به ابعاد و جزئیات طرح قیمت گذاری خواهد شد.

آبنمای کوچک

آبنماهای پیش ساخته اغلب سایز کوچک تر از ۱ متر را دارند. بنابر این در دسته آبنماهای کوچک طبقه بندی میشوند که میتوان در خانه – منزل – بالکن – حیاط خلوت – لابی های کوچک و فضاهای کوچک به عنوان آبنمای خانگی از آن ها بهره برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *