اخبار و مقالات

صراحی سنگی چیست؟

نرده سنگی (صراحی سنگی)

نرده سنگی یکی از المان های کاربردی در نمای ساختمان، راه پله و بالکن است که در غالبا در طرح های مربعی و دایره ای با ارتفاع استاندارد ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر با انواع سنگ تراورتن ساخته می شود.

واژه صراحی برای بسیاری از افراد واژه ای گنگ و ناشناس است. صراحی در لغت به معنای مشربه یا ظرف نوشیدنی با ارتفاع متوسط، شکم نه بزرگ و نه کوچک و گلوگاه تنگ است. منظور از صراحی سنگی در اینجا پایه ی عمودی نرده ها در حد فاصل سطح روی نرده تا زمین است. به واسطه شکل آن این نام برای آن برگزیده شده است. ما در این صفحه به معرفی انواع صراحی و قیمت آن ها پرداخته ایم تا انتخاب و خرید صراحی(نرده سنگی) را برای شما آسان کنیم.

اشکال صراحی سنگی

صراحی های زمرد در دو نوع کلی گرد و مربعی با ارتفاع های ۶۰ و ۷۰ سانتی مترعرضه می شوند. همچنین می توانید این محصول را در ارتفاع های درخواستی سفارش دهید.

 

مزایای صراحی سنگی

مقاومت و استحکام بالای نرده سنگی

استحکام یکی از شرایط ضروری و مهم برای نرده ها است. با انتخاب درست جنس سنگ، استفاده از صراحی سنگی با کیفیت و نصب درست و اصولی می توانید این استحکام را تامین کنید. همچنین نرده های سنگی مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی دارند و نسبت به فرسایش مقاوم هستند.

جلوه زیبا

استفاده از سنگ طبیعی به عنوان نرده جلوه ی زیبا و خیره کننده ای در محیط ایجاد می کند. سنگ های طبیعی به علت بافت و رنگ جذاب یکی از انتخاب های مناسب به عنوان نرده های سنگی هستند. همچنین می توانید بر روی این صراحی های سنگی حکاکی و برش کاری انجام دهید که بر زیبایی آن می افزاید.

قابلیت شست و شو

با توجه به مقاومت نرده سنگی در برابر آب و رطوبت می توان بدون آسیب و فرسایش اقدام به شست و شوی آن کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *